Woodchuck promocja: -25% ZNIŻKI do 01.05. !

Pouczenie o odstąpieniu

Klienci mają prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni.


Prawo odstąpienia od umowy

Klient ma prawo do odstąpienia od niniejszej umowy w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.
Termin odstąpienia od umowy wynosi 14 dnia od dnia, w którym Klient lub wyznaczona przez niego osoba trzecia, która nie jest przewoźnikiem, wzięli towary w posiadanie.
W celu skorzystania z prawa do odstąpienia Klient musi powiadomić nas (Zippo GmbH, Groendahlscher Weg 87, 46446 Emmerich, Germany, tel.: +49(0)2822 7134 100, fax: +49(0)2822 600 650)  za pomocą wyraźnego wyjaśnienia (np. listownie, telefaksem lub e-mailem: shop.de@zippo.com) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy.Klient może użyć w tym celu przykładowego formularza odstąpienia od umowy, który nie jest jednak obowiązkowy.
Aby dotrzymać terminu odstąpienia, wystarczy powiadomić nas o skorzystaniu z prawa do odstąpienia od umowy przed upływem wyznaczonego terminu.


Skutki odstąpienia

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy niezwłocznie zwrócimy wszystkie płatności otrzymane od Klienta, w tym wszelkie koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wyboru przez Klienta innego sposobu dostawy niż oferowana przez nas najtańsza dostawa standardowa), najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas powiadomienia o odstąpieniu od niniejszej umowy. W celu uzyskania zwrotu kosztów wykorzystamy tę samą metodę płatności, która została użyta do pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie uzgodniono inaczej z Klientem; w żadnym przypadku Klient nie zostanie obciążony żadnymi opłatami za zwrot kosztów. Możemy odmówić zwrotu kosztów do momentu, aż otrzymamy towary lub Klient prześle nam dowód wysyłki towarów, w zależności od tego, który termin jest wcześniejszy.
Klient jest zobowiązany do niezwłocznego – w każdym razie najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia powiadomienia nas o odstąpieniu od umowy – odesłania lub przekazania towarów do nas lub na adres Yusen Logistics Deutschland GmbH Halle M Marseiller Str. 14-16, 47229 Duisburg, Germany . Aby dotrzymać terminu odstąpienia, Klient musi odesłać do nas towary przed upływem 14 dni. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towarów. Klient pokrywa koszty ewentualnej utraty wartości towaru jedynie wówczas, gdy utrata wartości wynika z posługiwania z towarem, które nie było konieczne w celu sprawdzenia jego właściwości, cech i sposobu działania.


Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku następujących umów:

  • umowy dostawy towarów, które nie były prefabrykowane i o których produkcji decyduje indywidualny wybór lub ustalenia Klienta, lub które są wyraźnie dostosowane do osobistych potrzeb Klienta.

 

Wysyłka

Dostawy realizujemy wyłącznie na terenie Polski.

Firmy kurierskie: DHL, UPS i GLS.

Prosimy o zwrócenie uwagi na następujące kwestie podczas śledzenia przesyłki:

Przesyłki o numerach rozpoczynających się od LF... zostaną wysłane firmą DHL, a przesyłki o numerach rozpoczynających się od 1ZE... zostaną wysłane firmą UPS. Przesyłka z GLS będzie realizowana tylko w przypadku zwrotów napraw z naszej Kliniki Napraw.

Nie realizujemy dostaw do paczkomatów.Podczas składania zamówienia należy podać kompletny adres.

Standardowy koszt dostawy w przypadku zamówienia towarów o wartości poniżej 300,00  wynosi 60,00 . W przypadku zamówienia towarów o wartości powyżej 300,00  dostawa jest darmowa.

Termin dostawy: 3–5 dni robocze

Prosimy mieć na uwadze, że w wyjątkowych sytuacjach może dojść do opóźnień.
Nie realizujemy dostaw częściowych – wysyłamy wyłącznie kompletne zamówienia.

Zwroty towarów i zwrot kosztów

Aby ułatwić nam proces realizacji zwrotu towarów, prosimy:

  • dołączyć potwierdzenie odbioru towarów
  • użyć do zwrotu następującego adresu:

Yusen Logistics Co Zippo Retoure
Halle M
Marseiller Str. 14-16, 47229, Duisburg, Germany

• Po otrzymaniu towarów sprawdzimy je oraz zwrócimy kwotę zakupów

Pytania dotyczące zwrotu towarów prosimy wysłać e-mailem do naszego działu obsługi klienta.

Reklamacja i zwrot kosztów

Czy dostarczone towary były wadliwe lub uszkodzone? Pomimo tego, że nasze produkty podlegają wysokim standardom, mogą wystąpić szkody podczas transportu. Naszym klientom zapewniamy pomoc w wymianie towarów.
W takim przypadku należy skontaktować się w ciągu 14 dni od otrzymania towarów z naszym działem obsługi klienta za pomocą formularza kontaktowego. Każdy przypadek weryfikujemy indywidualnie. Po przeprowadzeniu weryfikacji prześlemy wszelkie dalsze informacje dotyczące reklamacji.

 

Uwaga:Towar jest wysyłany z Niemiec, Nadrenia Północna-Westfalia. Dlatego prosimy o zwrócenie uwagi na następujące, specyficzne dla danego stanu święta, w które nie będą wysyłane towary.

    Wakacje 2024 r.

    • Nowy Rok: 01.01 (poniedziałek)

    • Poniedziałek Różany: 12.02 (poniedziałek)
    • Wielki Piątek: 29.03 (piątek)
    • Poniedziałek Wielkanocny: 01.04 (poniedziałek)
    • Święto Pracy: 01.05 (środa)
    • Wniebowstąpienie: 09.05 (czwartek)
    • Zesłanie Ducha Świętego: 20.05 (poniedziałek)
    • Boże Ciało: 30.05 (czwartek)
    • Dzień Zjednoczenia Niemiec: 03.10 (czwartek)
    • Wszystkich Świętych: 01.11 (piątek)
    • Boże Narodzenie: 24-26.12
    • Sylwester: 31.12 (wtorek)